.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرونا برای چه افرادی خطرناکتر است؟
متخصص قلب و عروق گفت: بیماران قلبی و عروقی بیش از افراد عادی در معرض خطر ویروس کرونا هستند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر ساروی متخصص قلب و عروق گفت: بیماران قلبی و عروقی بیش از افراد عادی جامعه در خطر ویروس کرونا و عوارض آن هستند به خاطر اینکه بیماری زمینه‌ فعالیت این ویروس را تشدید می‌کند.

 

او افزود: اگر فردی دچار نارسایی قلبی باشند عوارض دیگر ویروس کرونا مانند کم خونی یا نارسایی کلیوی می‌تواند بار بیشتری را بر روی قلب و عروق بگذارد.

 

دکتر ساروی ادامه داد: ویروس کرونا در برخی موارد سیستم قلبی و عروقی را نیز درگیر می‌کند و باعث افزایش فعالیت قلب برای پمپاز خون می‌شود که همین امر سبب آسیبب رساندن به قلب می‌شود.

 

متخصص قلب و عروق گفت: افراد مبتلا به بیماران قلبی و عروقی که از دارو‌های خاصی استفاده می‌کند باید به تداخل دارویی هم دقت کنند و هیچ دارویی را بدون مشورت پزشک مصرف نکنند.

 

او با بیان اینکه بهترین کار ماندن افراد در منزل است، از مردم خواست سعی کنند به هیچ وجه در تماس با افراد مشکوک به ویروس کرونا قرار نگیرند.

 

دکتر ساروی گفت: اگر فردی با توجه به علائم خود را مشکوک به کرونا تشخیص داد حتما به سرعت با پزشک خود مشورت کنند، چون اگر این بیماری دیر تشخیص داده شود ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.467 seconds.